.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرواز مستقيم مازندران به روسيه

معاون نمايندگي بازرگاني روسيه از برقراري پرواز مستقيم مازندران به روسيه در آينده نزديک خبر داد.

به گزارش مهر "ايگور آلشنکو" عصر يکشنبه در حاشيه بازديد سفراي خارجي کشورهاي جهان در جمع خبرنگاران در نيروگاه شهيد سليمي نکا افزود: در حال انجام مذاکراتي با مسئولان مازندران هستيم تا پرواز مستقيم مازندران به استان آستاراخان روسيه را از سر گيريم و پيش بيني مي کنيم اين پرواز اواخر تابستان امسال محقق شود.

وي با اشاره به اينکه سفر دو روزه سفراي خارجي و کارداران کشورها به مازندران خوب و ثمربخش بوده است، تصريح کرد: اين سفر مي تواند روابط فرهنگي مازندران با کشورهاي مختلف را افزايش دهد.

آلشنکو با بيان اينکه برنامه روابط اقتصادي روسيه با ايران به خصوص مازندران در حال افزايش است، يادآور شد: مراودات اقتصادي استان مازندران با برخي استانهاي روسيه نسبت به ساير استانهاي ايران افزايش بيشتري دارد.

معاون نمايندگي بازرگاني روسيه با بيان اين مطلب که سال گذشته ميزان مراودات تجاري ايران و روسيه سه ميليارد دلار بوده است، اظهار داشت: مازندران در زمينه صادرات مرکبات و ميوه برنامه هاي بسياري با روسيه دارد.

به گفته وي آستاراخان و ولگاگراد روسيه نقاط هدف صادراتي سرمايه گذاران و تجار مازندراني است.

وي با بيان ويژگيهاي منحصر به فرد گلخانه هاي متنوع مازندران آمادگي کشور روسيه را براي خريداري محصولات گل و گياه تجار و کشاورزان مازندراني را اعلام مي دارد.

آلشنکو روابط مردم ايران و روسيه را بسيار مثبت ارزيابي کرد و گفت: بنده به مردم کشور روسيه توصيه مي کنم که براي تفريح و تفرج مازندران را انتخاب کنند.

سفراي کشورهاي خارجي شرکت کننده در بازديد از اماکن گردشگري و تاسيسات مختلف وزارت نيرو هم اکنون از نيروگاه اتمي نکا (بزرگترين نيروگاه سيکل ترکيبي ايران) بازديد مي کنند.

بازديد از سکوي نفتي ايران صدرا، کشتي ايران البرز و منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد از برنامه هاي پاياني سفر دو روزه سفرا و کارداران 40 کشورخارجي به مازندران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.